love

love

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ARISSA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ALIF ZIYAD

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday 8 January 2012

arissa + alif

arini dh 17 ari dh aku berpantang..cukup ja 20 ari nti dh xlama dh la nk abis..pastu smbung ngn mjlis knduri kawen lak kt umh aku ni..pastu aku akn balik melaka..huhu..mesti kalut gila aku nk uruskan 2 org ank ni..nasib la alif ni x berapa meragam sgt..hope dia ok smpai la dia besar..sekurang2nya dpt la aku uruskan arissa yg byk ragam skit nih..mungkin nk amik perhatian aku sama kot..ya la dh dpt adik kan..tmbahan pulak adik kecik lg..byk perhatian dihabiskan kt adik..pa2 pun ibu tetap sygkan arissa..nanti bila arissa dh besar alif pun dh besar dh boleh jd kawan kan..arissa x sunyi dh..boleh main bola sama2..naik basikal sama2..kan sonok tu..hehe..xtahu la perangai ank2 ni kan..sementara nk besar..bila dh besar len plak perangai nya..pa2 pun alhamdulillah..dpt besar kan ank2 dgn tgn sndiri...

No comments:

Post a Comment