love

love

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ARISSA

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ALIF ZIYAD

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday 23 June 2012

:: Time to eat ::

23/june/2012...tarikh yg ditunggu sangat..today, Alif Ziyad anak teruna aku dh pun cukup 6 bulan..so dh smpai masa tuk dia mamam..woww bestnya..ada 2 3 resepi dh aku copy khas tuk alif..

Alif dh cukup 6 bulan arini..



skang ni dh ada byk info yg aku dpt..masa time arissa dulu hentam ja kasi mkn..biasa la..kena belajaq dr semasa ke semasa kan..tu semua pengalaman untuk aku..untuk 6 bulan pertama ni aku nk kenalkan fruits dulu kat alif..nk start dgn buah avocado n pisang dulu..hope sgt2 alif suka..semoga ank ibu alif n arissa akan sihat sentiasa hendaknya..




esok dengan gembiranya nak p cr bahan2 ni kat mydin..tolong la ada ya..jgn habis tau..biaq aku yg perabis xpa..hehe..actually aku dh dok suap jugak nestum sikit2..nk g dia kenal awl..xla celaru sgt nanti..hai apa la ibu ni kan..x ikut aturan yg betoi..




cayang alif


ok..nanti ibu buat puree sedap2 tau tuk alif..n masak sedap2 tuk kakak arissa jugak..lurve both of u dear...muaahhhh3

No comments:

Post a Comment